هتل Calista Luxury آنتالیا
صنعت هتلداری درجهان امروز
صنعت هتلداری

شاید Calista Luxury Resort بهترین هتل ترکیه نباشد، اما بی شک متفات ترین هتل ترکیه است. قرار گرفتن در لیست ۵ اقامتگاه برتر بلک، ۵ هتل تجاری برتر بلک، ۶ هتل لوکس بلک، ۵ هتل ساحلی برتر بلک، ۱۰ هتل خانوادگی بلک، و ۱۰ هتل رومانتیک بلک دلایل خوبی برای بررسی بیشتر این هتل هستند.

CALISTA

موقعیت هتل

همانطور که ذر بالا آمده است هتل Calista Luxury در سواحل زیبای بِلک واقع شده است. اولین چیزی که در بدو ورود شما را مسحور خود می کند معماری جالب و بی نظیر این هتل است. ساختمان های شیشه ای استوانه ای شکلی که به صورت نامنظم و در اندازه های مختلف یکی پس از دیگری جلوی پایتان سبز می شوند.

CALISTA

در شکل زیر نمایی کلی از هتل Calista Luxury نشان داده شده است. موقعیت ساختمان اصلی، ویلاها، رستوران ها و استخر هتل در این نما نشان داده شده است.

 CALISTA

انواع اتاق ها

اتاق های گوناگونی در اختیار میهمانان این هتل قرار می گیرد، از اتاق های استاندارد لوکس تا ویلای دلربای لئو. برای انتخاب نوع اتاقی که قرار است در آن اقامت داشته باشید فقط کافیست بدانید که  چگونه اقامتی را می پسندید، ترجیح می دهید اتاقتان چه چشم اندازی داشته باشد، و چقدر می خواهید هزینه کنید. البته تمامی اتاق ها به کلیه لوازم و امکانات ضروری مجهزند.

CALISTA

اتاق های استاندارد: به طور کلی ۵۰۲ اتاق از مجموع ۵۸۵ واحد هتل Calista Luxury را اتاق های استاندارد تشکیل می دهند که مساحتی در حدود ۵۲ مترمربع با احتساب یک بالکن اختصاصی دارند. تمامی اتاق های استاندارد مجهز به امکاناتی مانند خط تلفن، حمامی با دوش و وان، تلویزیون ۳۲ اینچ و گاو صندوق و مینی بار می باشند.

 CALISTA

اتاق خانوادگی: بدون شک برای کسانی که قصد دارند به همراه خانواده سفری اقتصادی و لوکس را تجربه کنند اتاق های خانوادگی Calista Luxury بهترین انتخاب است. این اتاق ها با مساحت ۸۰ مترمربع دارای یک اتاق نشیمن، اتاق خواب و بالکن اختصاصی می باشند و کلیه تجهیزات استاندارد در آنها تعبیه شده است. در طبقه اول این اتاق های دوبلکس علاوه بر اتاق نشیمن، یک حمام با کابین، بالکن و دو مبل راحتی قرار دارد و اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی در طبقه دوم قرار گرفته اند.

CALISTA

سوئیت ها: این هتل دارای ۴ نوع سوئیت است که هر کدام ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند. سوئیت های جمع و جور کُرنر با مساحت ۷۰ مترمربع دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب و حمام و دستشویی جکوزی دار، بالکن و دو عدد مبل راحتی هستند.

CALISTA

سوئیت کورونا به مساحت ۱۶۰ مترمربع دارای ورودی، اتاق نشیمن و غذاخوری، بالکن، دو اتاق خواب و دو حمام با جکوزی و یا کابین دوش می باشد.

سوئیت سِرا یکی از سوئیت های دولوکس Cornelia Luxury است که امکاناتی شبیه به سوئیت های کورونا دارد.

CALISTA

اما بهترین سوئیت این مجموعه، واحد سلطنتی رویال است. این واحد ۲۴۰ مترمربعی، یک خانه کامل است که دارای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، آشپزخانه، بالکنی زیبا، دو اتاق خواب با اتاق لباس و دو حمام که یکی دارای جکوزی و دیگری دارای وان است می باشد.

CALISTA

CALISTA

ویلاها:

اگر تصمیم گرفتید دلتان را به دریا بزنید و حسابی خرج کنید، ویلاهای فوق العاده این مجموعه را به شما پیشنهاد می کنیم. امکاناتی مانند استخر اختصاصی، اسپا و جکوزی و همچنین سرو غذا از رستوران الگانس در وعده های صبحانه، ناهار و شام، در اختیار میهمانان این ویلاها قرار می گیرد.

ویلاهای سوپریور ۲۶۰ مترمربع مساحت دارند، دارای دو طبقه هستند که اتاق نشیمن، تلویزیون پلاسمای ۵۰ اینچ، اتاق غذاخوری، اتاق کار، آشپزخانه، اتاق خواب دونفره، حمام جکوزی دار و تراس و استخر مخصوص در طبقه اول و دو اتاق خواب و سه حمام جکوزی دار و بالکن در طبقه دوم قرار گرفته اند. اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که قصد سفری لوکس به همراه دوستان خانوادگی خود را دارید ویلاهای دوقلو فوق العاده اند. این ویلاها از دو ساختمان شبیه به هم تشکیل شده اند که امکان اقامت دو خانواده را فراهم می کنند. اتاق نشیمن، دستشویی و تراس و استخر شنا در طبقه اول و دو اتاق خواب و یک حمام در طبقه دوم قرار گرفته اند. مساحت ویلاهای دوقلو ۱۵۰ مترمربع است.

CALISTA

اما ویلا لئو که می توانست بخش مهمی از یک قصر باشد تمامی امکانات تفریحی و ورزشی را در خود جای داده است. این ویلا مساحتی در حدود ۱۵۰۰ مترمربع دارد و دارای سالن سینما، آشپزخانه مخصوص، سالن اسپای ویژه با حمام ترک، سونا و جکوزی است. اتاق نشیمن، اتاق های خواب، بالکن، استخر، و حمام جکوزی دار با کابین دوش، از دیگر امکانات ویلا لئو است.

 CALISTA

CALISTA

اکثر واحدها دارای نمایی از باغ، استخر و یا دریا هستند، البته برای اقامت در واحدهای با نمای دریا کمی بیشتر باید بپردازید، اما از این کار پشیمان نخواهید شد. اگر ترجیح می دهید محل اقامتتان قدری دنج باشد، اتاق های نزدیک استخر اصلی را انتخاب نکنید و سعی کنید اتاق های به سوی محوطه سبز هتل را انتخاب کنید.

CALISTA

CALISTA

خدمات هتل:

این هتل نیز مانند بسیاری از هتل های لوکس آنتالیا خدمات متعددی مانند روم سرویس، استخر روباز و سرپوشیده، انواع امکانات ورزشی، کرایه اتومبیل و خشکشویی را عرضه میکند. سرویس دهی هتل به صورت UALL صورت می گیرد.

البته این بدان معنا نیست که تمامی امکاناتی که در هتل می بینید به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. خدماتی مانند روم سرویس، بولینگ، جت اسکی، بیلیارد، کرایه اتومبیل و خشکشویی در ازای پرداخت هزینه اضافی در اختیارتان قرار می گیرد.

CALISTA

خدماتی مانند سرو وعده های صبحانه، ناهار و شام در رستوران بِللوم، رستوران اصلی هتل، نوشیدنی های طول روز، میان وعده ها، سینما، جکوزی و استفاده از استخرهای هتل به صورت رایگان می باشند.CALISTA

رستوران ها:

غذاهای رستوران اصلی هتل در سبک های بین المللی و ترکی سرو می شوند و تنوع و کیفیت مناسبی دارند، اما اگر دوست داشتید غذاهای دیگری را نیز امتحان کنید، به غیر از رستوران اصلی هتل، ۸ رستوران دیگر نیز در این هتل مشغول به کارند که هزینه صرف غذا در آنها به صورت جداگانه دریافت می گردد. رستوران دگاردن ارائه دهنده اسنک و سالادهای سبک است، رستوران الگانس تهیه غذای میهمانان ویلاهای هتل را بر عهده دارد.

CALISTA

رستوران ساکورا با سرآشپز معروفش، هایبوشانگ در خدمت دوست داران غذاهای شرقی است. رستوران تیمو با غذاهای ایتالیایی و رستوران تورکا با انواع غذاهای بی نظیر ترکی مشغول به کارند. اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید رستوران مُر را از دست ندهید، و اگر دوست دارید غذاهای واقعی مردم آمریکای لاتین را تجربه کنید رستوران لاکارنه در خدمت شماست. رستوران باربکیو با کباب های لذیذ از دیگر انتخاب های شماست.

CALISTA

استخرهای شنا:

یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد Calista Luxury، استخرهای شنای آن هستند. در روزهایی که هوای آنتالیا چندان آفتابی نیست و آب استخر قدری سرد است میهمانان می توانند از استخر آب گرم هتل و یا از استخر سرپوشیده آن استفاده کنند. این هتل یکی از معدود هتل های دنیاست که استخرهای روباز، استخر آب گرم و استخر سرپوشیده آن مجهز به سیستم یونی در تصفیه آب هستند. با استفاده از این سیستم میزان کُلر آب همیشه در حد استاندارد باقی می ماند و پوست شما در طول روز نرم و مرطوب خواهند ماند.

CALISTA

CALISTA

این هتل در سال های اخیر جوایز و گواهینامه های متعددی را به مجموعه ی خود اضافه کرده است که از معتبرترین آنها می توان به مجوز سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت محیط زیست، ستاره سبز ( مدرک تأسیسات اقامتی دوستدار محیط زیست)، پرچم آبی (ساحل استاندارد بین المللی) و رتبه نخست جذب گردشگر در میان هتل های ساحلی ترکیه در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.

نزدیکترین جاذبه های آنتالیا به این هتل آمفی تئاتر آسپندوس و شهر باستانی پرج هستند. فاصله این هتل از فرودگاه آنتالیا ۲۷ کیلومتر، از مرکز شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر و از مرکز شهر بِلک ۴ کیلومتر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط حسین موحدی

5 بهمن 1392
3 بهمن 1392
1 بهمن 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');